۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۶

حسنوند عنوان کرد:

بازسازی 2000 واحد مسکونی مناطق زلزله زده توسط بنیاد مسکن

بازسازی 2000 واحد مسکونی مناطق زلزله زده توسط بنیاد مسکن

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: بازسازی 2هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند بعدازظهر دوشنبه در نشست مسئولان در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: با تاکید بر تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی تخریب‌شده در این زمین لرزه اظهار داشت: دو هزار واحد مسکونی را سعی داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازسازی کنیم.

وی با اشاره به همکاری بنیاد مسکن استان فارس برای بازسازی واحدهای مسکونی در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: بنیاد مسکن فارس در حال انتقال تجهیزات مورد نیاز خود به منطقه برای اجرای عملیات بازسازی است.

استاندار بوشهر با اشاره به بازسازی همه واحدهای مسکونی تخریب شده بر اثر این زمین لرزه، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته زیربنای این واحدهای مسکونی 60 متر بود که با بررسی‌های صورت گرفته 20 متر به ان اضافه شده و واحدهای مسکونی در زیربنای 80 متر ساخته خواهند شد.

وی با اشاره به تخریب 755 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد، از پرداخت تسهیلات لازم برای واحدهای مسکونی به انها خبر داد و بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته، زلزله‌زدگان از خدمات ارائه شده رضایت دارند و تلاش داریم رضایت خاطر هر چه بیشتر آنها را جلب کنیم.

حسنوند تاکید کرد: رسانه‌های استکبار تلاش بسیار زیادی برای بهره‌برداری و سوءاستفاده رسانه‌ای از این زمین لرزه داشتند که با مدیریت خوبی که در این زمینه صورت گرفت، رسانه‌های اتسکباری به هدف خود نرسیدند و مغلوب شدند.

وی به حضور مستمر مدیران و مسئولان استان بوشهر در مناطق حادثه‌دیده اشاره کرد و گفت: همه مسئولان استان بوشهر عزم خود را برای خدمات رسانی مطلوب به زلزله‌زدگان جزم کرده‌اند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 2033126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha